Google +

vineri, 29 iunie 2012

Cele mai tari bancuri de azi

Mioritice.com
Cele mai tari bancuri Cele mai noi bancuri Jocuri online
40
« »
«
Etichetele de pe unele produse sunt de-a dreptul ridicole. Am cumparat un parfum pe care scria: "Evitati contactul cu ochii"

PREA TARZIU!! Deja citisem....
Vezi comentariile 1 comentariu | Adaugat de BancuriFinePentruTineFB, ieri, la ora 19:27
39
« »
«
De dragul distractiei, de ziua mea, am rugat-o pe sotia mea sa se costumeze in personajul meu favorit din Razboiul Stelelor. Cand am intrat in dormitor am fost socat: "Iubito dar Jabba the Hutt nu e personajul meu favorit..." i-am zis
-"Du-te dracu' de tampit" mi-a zis "inca nu m-am imbracat!!"
Vezi comentariile 3 comentarii | Adaugat de BancuriFinePentruTineFB, ieri, la ora 20:29
37
« »
«
Acest exercitiu a fost creat de un profesor de matematica de la Universitatea din Barcelona care apoi a cerut elevilor sai sa o rezolve.

Problema: Mama are cu 21 ani mai mult decit copilul sau si peste 6 ani copilul va fi de 5 ori mai tinar decit mama. Intrebare: UNDE ESTE TATAL?

(Note: 1. Gindeste-te bine, cu calm si nu citi imediat solutia!! 2. Aceasta problema se poate rezolva matematic)
.............................................................................................................................>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

































.................................................................................................................


SOLUTIE: Copilul are azi X ani si mama Y ani, stim ca mama are cu 21 de ani mai mult decit copilul. Deci: X + 21 = Y Stim ca peste 6 ani copilul va ... citeste tot bancul »
Vezi comentariile 2 comentarii | Adaugat de detoatedan, ieri, la ora 15:00
35
« »
«
In ochii lui era perfecta. In ochii ei se citea admiratia.
Poate pentru ca era iubit de toti prietenii, poate libertatea simtita in plimbarile cu motocicleta au convins-o.
A venit ziua in care s-au luat. O zi perfecta de altfel.
Timpul a trecut si ea i-a cerut sa renunte la motocicleta pentru ca era periculos.
El s-a supus pentru ca o iubea.
A venit si ziua in care i-a cerut sa renunte la iesirile cu prietenii pentru ca stateau prea putin impreuna.
Oarecum lovit si intristat a facut-o si pe asta.
In final a venit ziua in care i-a zis: "Dragul meu, vreau sa ne despartim, nu mai esti barbatul de care m-am indragostit."
Vezi comentariile 1 comentariu | Adaugat de Rershu, ieri, la ora 20:28
34
« »
«
- Mama, de ce pe verisoara mea o cheama Rose?
- Pentru ca matusii tale ii plac florile.
- Si tie ce-ti place?!
- Dicky, nu-mi mai pune atatea intrebari..!
Vezi comentariile 3 comentarii | Adaugat de emaryn, azi, la ora 09:36
28
« »
«
Femeia zice:

Uite ce mizerie e aici, haide… trebuie sa facem putina curatenie. Si nu-ti mai lasa boarfele murdare pe podea, trebuie sa ma ajuti si tu, macar repara-mi masina de spalat ca altfel o sa ramanem fara haine amandoi. Nu te mai holba la mine ca boul, hai sa facem odata curatenie… nu maine… acum!!!

Barbatul aude:

bla bla bla HAIDE bla bla bla PE PODEA bla bla bla FARA HAINE AMANDOI bla bla bla ACUM
Vezi comentariile comenteaza | Adaugat de BancuriSiUmorRomanescFB, azi, la ora 08:47
28
« »
«
Deschide un document nou in Word si scrie asa "=rand(200,90)" (fara ghilimele), apoi apasa enter.
Microsoft e gata sa plateasca milioane pentru cel care poate oferi explicatia. Incearca! E super faza


Bancuri & Umor Românesc
Vezi comentariile 1 comentariu | Adaugat de BancuriSiUmorRomanescFB, azi, la ora 09:53
23
« »
«
DESPRE FEMEI SI BARBATI:

La baie
Un bărbat când merge la baie, se duce să-ți rezolve o nevoie fiziologică.
La femei am senzația că este un eveniment social… vă adunați mai multe acolo, vă puneți la povești… mă aștept că una dintre voi să facă event la facebook la un moment dat. "Merg la baie. vii?" cu invite către toate prietenele.
În IT
O femeie care știe Word, Exel și să trimită mail-uri, e deja expert IT. Cu toate astea nu știu cum draq reușiți să ne spargeți conturile de messanger și de facebook. Băi, când își pune ea în cap să vadă ce și cu cine ai vorbit tu pe mess sau facebook, ai belit-o. În două zile o să o auzi discutând cu prietena ei "nu știu cuuum, dar i-am spart contul de facebook." Poate și pt că o femeie poate să fie atât de insistentă încît o să bage parola greşită pînă cînd o sa-i spuna calculatorul calculatorul : "Ok, ai dreptate. E vina mea!"
Ele cu tehnica
Am senzația că au un blocaj ... citeste tot bancul »
Vezi comentariile 1 comentariu | Adaugat de mariyus_2012, azi, la ora 07:40
22
« »
«
Prietenei mele nu-i place noul meu after-shave "Cloroform". Cica de la el e mereu somnoroasa şi o doare fundul!
Vezi comentariile comenteaza | Adaugat de BancuriFinePentruTineFB, ieri, la ora 21:51
18
« »
«
Sunt confuz cu engleza

Daca , CAR este masina si MEN este barbat , CARMEN este TRANSFORMERS??

Bancuri & Umor Romanesc pe facebook
Vezi comentariile 2 comentarii | Adaugat de BancuriSiUmorRomanescFB, ieri, la ora 23:56

Recomanda unui prieten

Vrei sa-i faci ziua mai frumoasa celui mai bun prieten? Trimite-i acest newsletter accesand
acest link.

Feedback

Ajuta-ne sa imbunatatim acest newsletter. Trimite ideile tale la
urmatoarea adresa.

Data: 29.06.2012 : 13:44:49

Daca aveti probleme cu acest newsletter, sugestii sau idei de imbunatatire, scrieti aici.



-----
Daca nu doresti sa mai primesti astfel de mesaje, acceseaza acest link

Daca doresti sa trimiti unui prieten acest mesaj, acceseaza acest link

-----
powered by phplist v 2.10.13, © tincan ltd

Follow Me!