Google +

marți, 10 iulie 2012

Anunţuri matrimoniale ieşite din comun

Spion sub acoperire – 29 ani, vreau să cunosc doamnă între 18-30 ani pentru o relaţie romantică şi de durată. Nu te obosi să îmi scrii, ştiu unde locuieşti.

Domn frumos, nu foarte sănătos, care nu poate să-şi permită decât numărul standard de caractere pentru anunţ. Sunt inteligent, bun, sensibil şi doresc doamnă drăguţă şi romantică pentru relaţie serioasă. Sună-mă la 07707

Şi idioţii au nevoie de iubire – Dacă îţi place să intri la cinematograf după ce filmul a început, să arunci cu obiecte de mobilier prin casă şi să te uiţi prin gaura cheii la prietenii tăi care sunt în baie, avem deja trei lucruri în comun. Hai să ne întâlnim şi să aflăm ce alte părţi negative avem în comun. Ciudatul, C.P. 2.

Dezechilibrat din punct de vedere financiar – datorez tuturor bani. Dacă nu eşti unul dintre creditorii mei aş vrea să te întâlnesc. Sună-mă tu, că mie mi-au oprit abonamentul. Stan, C.P.4

Doctor, 40 de ani, doresc să cunosc o femeie cu o reală frumuseţe interioară. Trimiteţi radiografia la Dr. Popa, C.P. 67.

Mincinos – Caut femeie frumoasă pentru a mă ajuta să îmi cheltuiesc milionul de dolari pe Coasta de Azur

Bărbat, nu fumez, nu beau, nu mănânc, nu respir, de fapt, sunt mort. Am nevoie de cineva care să mă îngroape. C.P. 57

Femeie mare caută bărbat şi mai mare – pentru a părea mai mică prin comparaţie. Trimite fotografie la C.P. 841.

Follow Me!