Google +

luni, 23 iulie 2012

Glumele lui Năstase: Imnul susţinătorului

Eu vara m-omor
Dar nicidecum cu somnifere
Şi cum nu iau pastile
Ponto dă-mi trei revolvere
Trag în cinstea lu’ Băsescu că mi’a fost dor de el
Şi el trage-n cinstea mea fiindcă m’ar arde la fel
Am hibernat ca ursu-n opoziţie
Mutăm şedinţa la pârnaie sau în arestu’ de la miliţie
Dimineaţa operare gâtu’ încă doare tare
Că un weekend la răcoare e cât un sezon la mare
Fraţii mei
Din toate partidele
Care-aţi furat până v-aţi ridicat vilele
Mâinile sus now
Aşa m-au prins în dormitor
Nu de altceva dar eu vara,

Eu vara m-omor , îmi dau somn, poliţaii mă prind cu pistolu’ ţintind pentru că vara m-omor

Eu vara m-omor
Şi nu am nici o vină
Că vara manevrele toate ies la lumină
Manevre văd pe naşu pun pariu că se combină
Domnu procuror , ia d-aci de-o savarină, ah
Că merg direct la răcoare, cu fularu’ pe gât şi cu papucii în picioare
În bagaj am trei romane lângă banii de-nmormântare
N-am nevoie de busolă că pistolu’ trage tare
Şi jur că nu mă luaţi de-acasă
Am lăsat şi un bilet pe masă
Şi spune-mi cum iau condamnare
Când am o gaşcă-ntreagă-n spate care strigă
Fugi Adrianeee

Eu vara m-omor , îmi dau somn, poliţaii mă prind cu pistolu’ ţintind pentru că vara m-omor

Follow Me!