Google +

vineri, 20 iulie 2012

Stand-up comedy în viaţa de zi cu zi

- Sunteţi la fel de binevenit ca şi când sună telefonul în timpul sexului.
- Peste zece minute vine tramvaiul. Poţi să te arunci în faţa lui.
- O zi fără tine e ca o lună de concediu.
- Data viitoare când ai de gând să-ţi arunci ţoalele, nu te dezbrăca.
- Dacă v-am jignit, am savurat-o.
- De ce nu mergem noi doi undeva unde poate fiecare să fie de unul singur?
- Ştiu, nu sunteţi aşa de tâmpit cum arătaţi, asta nu reuşeşte nimeni…
- Am avut o seară foarte plăcută. N-a fost asta, dar nu mă vait.
- Am timp zece minute. Spuneţi-mi tot ce ştiţi…
- S-a descoperit un medicament împotriva crizelor tale?
- S-a sinucis cândva cineva din familia ta? Nu? Cum ar fi?
- Împodobiţi fiecare camera după ce-aţi plecat.
- Fiecare trebuie să existe, dar de ce tocmai dumneavoastră?
- Parfumul tău este mai sigur ca pastila anticoncepţională.
- Bancul pe care vi-l voi povesti acuma e aşa de bun că o să vă pice ţâţele… Oh, văd că îl cunoaşteţi deja…
- Nu v-au rugat niciodată părinţii să fugiţi de-acasă?
- Eu cred că sunteţi numai un cretin paşnic, dar să ştiţi că nu toţi gândesc aşa de bine despre dumneavoastră.
- Când mă uit la tine mă tot întreb: ce idei a avut Dumnezeu!?
- Cu cravata asta a ta nici măcar nu mi-aş lega piciorul după un accident…
- Eu nu uit niciodată un chip, dar în cazul tău fac o excepţie…
- Dumneavoastră reuşiţi ca cineva să ajungă să aprecieze liniştea.
- Se ivesc atâtea ocazii de a face o impresie bună. Tu de ce nu reuşeşti?
- Nu, eu nu aud rău… vă ignor numai.
- Oare este astăzi o zi deosebită sau sunteţi de obicei aşa de tâmpit?
- Habar n-am de ce sunteţi atât de prost, dar respectul meu functionează foarte bine.
- Mutra ta arata ca şi cum ai fi dormit în ea.
- Vă rog să nu vă mişcaţi! Aş vrea să vă uit aşa cum sunteţi…
- Daca vreodată o să aveţi nevoie de un prieten: cumpăraţi-vă un câine.
- Sunteţi într-adevar un argument convingător pentru paturi separate.
- Pot să-i dau ulcerului meu numele tău?
- Tu ai arăta foarte bine în ceva lung, curgător… Amazon, Nil, Dunăre…

Follow Me!